پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارزشیابی آموزشی (تحلیل داده ها برای ارزیابی آموزش) نوشته عباس بازرگان

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل هفتم کتاب ارزشیابی آموزشی (تحلیل داده ها برای ارزیابی آموزش) نوشته عباس بازرگان در قالب pptx و در حجم 17 اسلاید:

بخشی از متن:
همان طور که قبلاً اشاره شد داده ها را میتوان به عنوان اطلاعات خام منظور داشت. از طریق تحلیل داده ها و درک رابطه آنها اطلاعات حاصل می شود. با درک انگو وارههای موجود به اطلاعات و دانش دست یافته و با درک اصول موجود در آنها و ملحوظ داشتن ارزشها خرد حاصل میشود. هر چند هدف ارزشیابی آن نیست که به کشف دانش جدید دست یابد اما منظور آن است که قضاوت به عمل آید. انجام این امر مستلزم آن است که اطلاعات در دسترس باشد.

تنظیم داده ها
گام اول در تحلیل دادهها تنظیم آنها بر حسب متغیرهای اصلی است. برای این منظور میتوان به دو شیوه عمل کرد الف استخراج رایانه ای داده ها؛ ب) استخراج دستی داده ها با توجه به اینکه ریز رایانه ها در دسترس است معمولاً می توان به سهولت داده ها را جدول بندی کرد. چنانچه دسترسی به ریز رایانه به سهولت امکان پذیر نباشد می توان با استفاده از جدول واسطه (معین) به جدول بندی داده ها پرداخت. برای استخراج داده ها با استفاده از ریز رایانه باید نرم افزار مناسب را انتخاب کرد؛ از جمله می توان نرم افزار SPSS را برای تنظیم داده های ارزیابی به کار برد.

دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 487 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:104 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252