پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (استاندارد های مدیریت کیفیت)

دسته بندي : کتاب » صنایع
پاورپوینت فصل دوم کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری (استاندارد های مدیریت کیفیت) نوشته پرویز فتاحی انتشارات پیام نور در قالب pptx و در حجم 41 اسلاید جامع:

بخشی از متن: 
مقدمه 
کسب موفقیت جهت حضور مداوم در بازارهای ملی، منطقه ای و بین المللی، تحت تأثیر رقابت های فشرده و افزایش عرضه نسبت به تقاضا، همواره به عوامل اساسی کیفیت، قيمت و سرعت بستگی دارد. این سه عامل، عوامل زیادی از قبیل دوام، ایمنی، خدمات بعد از فروش، به روز بودن، رضایت مشتریان، تحویل به موقع و ... را در بر می گیرد. سازمانها و شرکتها همواره به دنبال راه هایی برای ارتقای سطح عملکرد خود در سه شاخص فوق بوده اند. ظهور روش های مختلف بهبود کیفیت، کاهش زمان سیکل، کاهش زمان عرضه به بازار، کاهش قیمت تمام شده و ...نمونه ای از تلاش محققین، سازمانها، انجمن های صنفی و دول در این زمینه بوده است.
یکی از روش های ارایه شده برای رشد و توسعه کیفیت در سایر سازمان ها، استانداردهای مختلف مرتبط با کیفیت می باشند. در این بخش، ابتدا به بررسی تعدادی از سازمانهای بین المللی استاندارد پرداخته و سپس استانداردهای مدیریت کیفیتی و همچنین استانداردهای خانواده را که می توان گفت فراگیر ترین استاندارد در بین استانداردهای مدیریت کیفیت و حتی در بین کلیه استانداردها بوده است، بررسی خواهد شد. در پایان نیز به تعدادی از استانداردهای رایج در حوزه مدیریت کیفیت اشاره خواهد شد.

مروری بر بعضی از سازمانهای استاندارد
استانداردها توسط سازمان های خصوصی، ملی و بین المللی استاندارد در سرتاسر جهان تدوین می شوند. سازمان های بین المللی و ملی، مهم ترین نقش را در جهت توسعه استانداردها ایفا می کنند.
دسته بندی: کتاب » صنایع

تعداد مشاهده: 5004 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:147 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252