تحقیق کامل در مورد اینترنت نسل های. G،3G، H، H+، 4G. E

دسته بندي : گوناگون » اینترنت
تحقیق کامل در مورد اینترنت نسل های.  G،3G، H، H+، 4G. E

گسترش دنياي ديجيتال افزايش روزافزون استفاده از اینترنت را به همراه داشته و اين موضوع تا آنجا پيشرفته است که استفاده و اتصال به اينترنت در برخي کشورها به حقوق شهروندي تبديل شده است. در این میان استفاده از اینترنت از طریق شبکه های موبایل بسیار حائز اهمیت بوده و بسیاری از افراد تمایل دارند در هر لحظه از زمان و در هر مکان حتي کوچه، خیابان، مترو و یا محل کار به اینترنت دسترسی داشته باشند.
در صورتی که شما از شبکه تلفن همراه جهت اتصال به اینترنت استفاده کرده باشید قطعاً برخی از علائم مربوط به این ارتباط را مشاهده کرده‌اید. علامتهای مختلفی همچون E، G،3G، H، H+، 4G که هنگام اتصال به اینترنت در نوار وضعیت تلفن همراه نمایش داده میشوند. در این مقاله معانی دقیق این علائم را توضیح داده و تفاوت بین آنها را شرح خواهیم داد.
 هر یک از این علائم در واقع نسلهای مختلف از اینترنت هستند که نوع اتصال به اینترنت را نشان داده و سرعت اتصال را مشخص میکنند. امروزه سرعت اینترنت برای کاربران اهمیت زیادی دارد. هیچ کاربری نمیخواهد وقت خود را هنگام دسترسی به وب سایتها یا تماشای یک ویدئو از دست دهد. تمام کاربران میخواهند بدون اتلاف وقت به محتویات اینترنتی دسترسی پیدا کنند.
برای نشان دادن نسلهای مختلف اینترنت تلفن همراه از حرف G به معنای Generation یا همان نسل استفاده میشود. همواره یک عدد در کنار حرف G ظاهر میشود و نوع نسل از اینترنت را نشان میدهد. به عنوان مثال 3G به معنای نسل سوم اینترنت تلفن همراه است.
 
دسته بندی: گوناگون » اینترنت

تعداد مشاهده: 7440 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 31

حجم فایل:1,445 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    open