دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید:26 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
نکاتی که در تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد
سیستم هاي اطلاعاتی بازاریابی
مزایاي استفاده از سیستم هاي پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی
کاربرد هاي تحقیقات بازاریابی
مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مساله
تعیین و تنظیم فرضیه ها
طراحی تحقیق
مشخص کردن نوع تحقیق
تعیین منابع کسب اطلاعات
داده هاي اولیه
داده هاي ثانویه
انواع تحقیق
طراحی و انتخاب نمونه
نمونه گیري احتمالی
نمونه گیري غیر احتمالی
نمونه گیري تصادفی ساده
نمونه گیري طبقه بندي شده
نمونه گیري خوشه اي
نمونه گیري منطقه اي
جمع آوري داده ها
مشاهده
نظر خواهی یا نظر سنجی
آزمایش
تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها
نحوه ارائه نتیجه تحقیق
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 6493 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:397 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:26 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    نکاتی که در تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد
    سیستم هاي اطلاعاتی بازاریابی
    مزایاي استفاده از سیستم هاي پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی
    کاربرد هاي تحقیقات بازاریابی
    مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی
    تعریف مساله
    تعیین و تنظیم فرضیه ها
    طراحی تحقیق
    مشخص کردن نوع تحقیق
    تعیین منابع کسب اطلاعات
    داده هاي اولیه
    داده هاي ثانویه
    انواع تحقیق
    طراحی و انتخاب نمونه
    نمونه گیري احتمالی
    نمونه گیري غیر احتمالی
    نمونه گیري تصادفی ساده
    نمونه گیري طبقه بندي شده
    نمونه گیري خوشه اي
    نمونه گیري منطقه اي
    جمع آوري داده ها
    مشاهده
    نظر خواهی یا نظر سنجی
    آزمایش
    تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها
    نحوه ارائه نتیجه تحقیق


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی ( فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:26 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی" می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    نکاتی که در تحقیقات بازاریابی،باید مورد توجه قرار گیرد
    سیستم هاي اطلاعاتی بازاریابی
    مزایاي استفاده از سیستم هاي پشتیبانی از تصمیمات بازاریابی
    کاربرد هاي تحقیقات بازاریابی
    مدیریت بازاریابی و فرایند تحقیقات بازاریابی
    تعریف مساله
    تعیین و تنظیم فرضیه ها
    طراحی تحقیق
    مشخص کردن نوع تحقیق
    تعیین منابع کسب اطلاعات
    داده هاي اولیه
    داده هاي ثانویه
    انواع تحقیق
    طراحی و انتخاب نمونه
    نمونه گیري احتمالی
    نمونه گیري غیر احتمالی
    نمونه گیري تصادفی ساده
    نمونه گیري طبقه بندي شده
    نمونه گیري خوشه اي
    نمونه گیري منطقه اي
    جمع آوري داده ها
    مشاهده
    نظر خواهی یا نظر سنجی
    آزمایش
    تجزیه و تحلیل، تعبیر، تفسیر و عرضه یافته ها
    نحوه ارائه نتیجه تحقیق